Monday, November 19, 2012

Just a Simple Design

Hyeee :) Nak cerita siked je nie, last week saya dapat request dari seorang kawan baek saya, jugak seorang blogger. Kira macam senior blogger saya jugak lah, kitorang sekelas sebenarnya, masa time belajar dulu. Beliau minta saya design kan header blog dia. Saya tanya kenapa pilih saya untuk tolong dia designkan header blog dia. Dia kata sebab dia selesa dengan saya. Then oke lah, nak dekat seminggu jugak lah baru siap, padahal boleh buat dalam masa 2 jam je pun, tapi disebabkan kekangan masa, so asyik bertangguh jelah. So this is for her


It quite simple and sebenarnya takpuas hati pun, rasa nak buat yang lain, tp sahabat saya tu pulak puas hati and dia taknak tukar. Kata nya ini pun dah cukup dah. Ohh, blog dia private pulak. takdapat nak share dengan orang lain. 

Oke done ! :)

2 comments:

  1. comei...nanti boleh buat akk punye... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak punye dah cantekk dah :) Kalau kite buatkan nnty jadi takcantek pulak :p

      Delete

Suka lah untuk tinggalkan comment ye ;)