Sunday, November 18, 2012

Berubah Wajah Lagi

Tadaaaa !! HAHAHAHA ! Fuuhh, semalam saya bekerja semata mata mengEDIT blog saya nie. Masih lagi berwarna pink, nat hati sebenarnya nak tuukar kepada warna lain, tapi ntah kenapa mata nie nampak pink jee.. 

Selain ubah warna blog nie, saya jugak ada tambah sikit gadget kat tepi tu, contoh nye macam contoh yang kat bawah nie :

Shoutbox: kotak nie untuk visitor tinggalkan jejak bile lepas singgah, saya punya nie kosong lagi, sebabnya baru lagi buat, hehehe


Wishlist: makna nya apa yang kita nak kita senaraikan and tandakan "checked" bila dah tertunai
Visitor Counter: nie pulak untuk kita tahu berapa orang bisitor yang dah masuk dan baca blog kita nie, ohh, ada jugak yang sudi baca blog saya nie yee, hehehe :p
 Blog Archive: kalau sebelum nie blog archive saya nie memanjang je kebwah lepas tu semua tajuk tersenarai je sampai bawah, but now dah tukar, saya letakkan scroll box kat archive nie supaya nanty tajuk entry saya takde lah panjang berjela sampai bawah, boleh jimat space untuk widget lain pulak, hikhikss :)
Okeyyh, sampai sini jelah entry kali nie, kat footer tu ada lagi tapi kalau korang rajin gy la tengok, bagi saya cute, bg korang pon cute jugak kan kan kan. Hehehehe.. Nak tahu mana saya belajar semua tuto nie? Go and visit blog si cantek Lyssa Faizureen nie :)

Selamat mencuba bagi yang nak mencubaa :)


2 comments:

Suka lah untuk tinggalkan comment ye ;)