Wednesday, May 1, 2013

Merisik

Dah 2 bulan dah berlalu, masih lagi saya menyimpan sebuah kenangan yang tak mungkin saya sendiri lupakan. 2 bulan yang lepas, semasa bangsa Cina sibuk menyambut perayaan Tahun Baru Cina, rumah saya ada sedikit majlis keraian, iaitu majlis Merisik. Merisik sapee?

Merisik saya lah, Hihihihi. Masa tu macam takpercaya je saya dah ada orang merisik. Dirisik oleh keluar orang yang saya sayang sejak dari zaman persekolahan, Entry sebelum dah cerita dah kan. Seorang jejaka yang berjaya menarik perhatian saya dengan sikapnya yang lembut dan baik budi pekerti. Alhamdulillah kami sekarang hampir tiba ke destinasi, iaitu nikah. Mohon sangat agar Allah s.w.t sentiasa memberkati perkahwinan kami kelak. Tarikh pernikahan pun hanya tinggal sebulan je lagi. Saya pun semakin sibuk nak uruskan itu ini. Macam takpercaya nyaa. Sekejap je masa berlalu. 

Cukup lah sampai sini je entry kali nie, takdapat nak cerita panjang sangat. Sebab rasana setiap orang akan lalui perkara yang sama bila dah nak tiba hari pernikahan. In Sha Allah lain kali berjumpa lagi :)

*Selamat Hari Pekerja*

No comments:

Post a Comment

Suka lah untuk tinggalkan comment ye ;)