Tuesday, October 30, 2012

Salam Aidiladha

 
 
Sempena aidiladha tahun nie, ummi tanye saya: "Kite nak masak ape raya haji tahun nie? Asyik rendang je, cuba bagi idea lain." Terfikir fikir nak try menu ape pulak tahun nie, last last dengan excitednya bagi idea "sambal bali" Itu pon sebab saya memang suka dengan menu tu and mencari cari sambal bali masa raya uasa yang lepas. Tapi setiap rumah yang saya pergi semuanya takde menu sambal bali tu :(

Raya haji tahun nie, saya yang masak sambal bali tu, sebenarnya malas sangat nak masak tp memikirkan yang saya memang sangat minat dengan sambal bali, so I'm trying to apply it. The result is not bad, secukup rasa jugak lah, sedapp, hehehe. Bangga sekejap :)
 
Sempat je snap masuk facebook. Hehehe

No comments:

Post a Comment

Suka lah untuk tinggalkan comment ye ;)