Wednesday, December 26, 2012

Tanggal 16th December

Wahh dah lama rasanya tak update blog, busy je rasanya. Tp taktahu apa yang busy sangat tu kan. Sekarang nie kita semua dah pun sampai ke penghujung tahun, dah nak masuk tahun baru dah pun. Alhamdulillah maseh sehat seperti biasa. Entry kali nie, saya nak udate pasal tanggal 16th December yang lepas. Dah seminggu lebih berlalu baru nak cerita. Ada apa dengan tarikh tu? Haa 16th December tu hari Ahad, so kita semua cuti. Hhehehehe :p

Takde lah, sebenranya 16th December tu adalah tarikh passing out Firdaus. Mr. F yang saya selalu cerita dalam entry sebelum nie. Beliau yang rekrut polis kat pusat latihan PUSASDA tu. Alhamdulilah hari Ahad lepas dia dah pun jadi seorang anggota polis. Masa dia passing out, saya takdapat nak hadir atas sebab-sebab tertentu, saya redh je bila takdapat nak dating tengok dia passing out. Dia passing out bukannya amek beg terus masuk kereta and balek je. Tapi diorang kat sana rupa rupanya ada buat persembahan kawad kaki terakhir. Ada majlis ucapan tahniah dari ketua ketua diorang. Yang specialnya diorang pakai uniform penuh polis. Tapi sedeh sebab saya takdapat pun tengok Firdaus pakai baju tu dengan mata kepala saya sendiri. Saya Cuma tengok gambar je yang dikirimkan oleh kakak dia tu pun kira bersyukur sebab ada jugak yang sudi bagi saya gambar dia baru habis kawad. Terima kaseh kak J

So kat bawah nie gambar-gambar anggota polis junior buat persembahan. Last sekali, tahniah buat Muhammad Firdaus bin Zulkefli sebab dah tercapai cita cita nak jadi orang penting dalam Negara :p







No comments:

Post a Comment

Suka lah untuk tinggalkan comment ye ;)